Spring til hovedindhold
Hjem  /  Teknisk support  /  Kontaktoplysninger

Teknisk support

Vi er klar til at hjælpe dig via online- og telefonassistance.


Er du på udkig efter hjælp til dit lasersystem?

Der er mange nemme måder, du kan kontakte vores tekniske supportteam på:
  • Søg efter svaret i vores Vidensbase
  • Indsend en servicebillet, der kan følges online
  • Ring til +1 (303) 215-9171
  • E-mail for teknisk support: tech@epiloglaser.com
  • E-mail for anmodninger om dele: parts@epiloglaser.com
  • Support for skærmdeling: Klik her hvis en tekniker har givet dig en sessionskode

Kontakt vores testlaboratorium:

Klik her eller ring til os +1 303-277-1188. Vi vil arbejde på at besvare dine spørgsmål. Når vi har fastslået, at lasertestning er påkrævet, kan prøverne indsendes til testning.

Du kan hjælpe os med at teste ved at sende os følgende:

  • En kort beskrivelse af mærkets form, størrelse og placering.
  • Grafik eller logoer er i orden. De skal bare være med en høj opløsning.
  • Et par ekstra tomme emner (hvis det er muligt), så applikationen kan finjusteres.
  • Vi laver en omfattende rapport, som sendes tilbage sammen med dine dele. Den beskriver de teknikker, som vi har brugt til at mærke delene med, vores anbefaling til en maskine og meget mere.

Send prøver, som skal testes, til vores testlaboratorium:

Epilog Laser Applications Lab
16100 Table Mountain Parkway, Suite 300
Golden, CO 80403